Verkkosivuston sopimus
Palautukset ja Hyvitykset
Tietosuojakäytäntö

Palautukset ja Hyvitykset

Kiitos, että vierailit Luckyegissä!

Pyrimme tarjoamaan sinulle parhaan ostokokemuksen. Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, ota yhteyttä meihin ja aloita palautusprosessi 7 päivän sisällä tuotteiden vastaanottamisesta.

Huomaa, että hyväksymme vain alkuperäisessä kunnossa olevia tuotteita – käyttämättömiä, pesemättömiä, muuttamattomia, vahingoittumattomia, puhtaita, pölyttömiä ja hiuksettomia, ja joiden hintalaput ovat ehjät ja kiinni. Emme voi käsitellä palautuksia, jotka on palautettu ilman ennakkotietoa meiltä.

Jos haluat palauttaa osan tai kaikki tilauksesi tuotteet, sinun on otettava yhteyttä asiakaspalveluun Ota yhteyttä ja saat 'Tuotepalautus' lomakkeen, joka on liitettävä pakettiisi.

Vialliset, vaurioituneet tai väärin lähetetyt tuotteet

Sinulla on oikeus saada täysi hyvitys, jos tuote(esi) ovat viallisia, vaurioituneita tai väärin lähetettyjä. Jos uskot, että tuotteesi vaurioituivat toimituksen aikana, sinun on hankittava 'Vauriotodistus' toimituspalvelun tarjoajaltasi, joka on liitettävä palautettavaan pakettiin.

Väri-ero

Tietokoneen näyttösi asetukset saattavat muuttaa sivustolla näkyvien kuvien väriä. Pieni värierorikkomus ei välttämättä tarkoita, että tuote on viallinen tai väärin lähetetty. Kuitenkin, jos olet varma siitä, että olet saanut väärän värisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluun nähdäksesi, onko palautus tai hyvitys mahdollista.

Peruutuskäytäntö

- Tilaukset, jotka peruutetaan 24 tunnin sisällä maksuvahvistuksesta, saavat täyden hyvityksen osto-hinnasta.

- Tilaukset, jotka peruutetaan 24-48 tunnin sisällä maksuvahvistuksesta, ovat oikeutettuja osittaiseen hyvitykseen, joka koostuu täysistä toimituskuluista ja 90 % tuotteen ostoprahasta.

- Tilaukset, jotka peruutetaan yli 48 tunnin kuluttua maksuvahvistuksesta, ovat oikeutettuja osittaiseen hyvitykseen, joka koostuu täysistä toimituskuluista ja 80 % tuotteen ostoprahasta.

- Kun tilauksesi on lähetetty, sitä ei voi enää peruuttaa.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, kirjaudu sisään Omat tilaukset, valitse tilaus, jossa tarvitset apua, ja pyydä peruutusta. Tai klikkaa Ota yhteyttä jatkaaksesi.

ToimenpiteetAikaväliHyvitysmäärä
TuoteToimituskulut
Peruutus24 tunnin sisällä tilausvahvistuksesta100%100%
24-48 tunnin sisällä tilausvahvistuksesta90%100%
Yli 48 tuntia, ei lähetetty80%100%
Tilaus lähetettyei mitäänei mitään

Palautusprosessi

1. Lähetä palautuspyyntö Ota yhteyttä asiakaspalveluun 7 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Liitä mukaan selitys ja valokuvat, jotka osoittavat palautuksesi syyn.

Pidätämme oikeuden olla hyväksymättä palautuksia ilman asiakaspalvelumme ennakkohyväksyntää.

2. Kun asiakaspalvelumme on hyväksynyt pyyntösi, toimitamme sinulle palautusosoitteen ja Tuotepalautuslomakkeen, joka on täytettävä ja liitettävä palautukseen. Lähetä tavara(t) paikallisesta postitoimistostasi 3-5 työpäivän sisällä palautuslomakkeen vastaanottamisesta. ÄLÄ käytä pikatoimituspalveluja kuten UPS, DHL tai FedEx; tavallinen taloudellinen Postipalvelu on täysin riittävä. Säilytä seurantatunnus turvallisesti.

3. Kaikki palautetut tavarat tarkistetaan. Suorittamme hyvityksen, kun olemme vahvistaneet, että tuotteessa on ilmoittamasi ongelmat. Kun hyvitys on käsitelty, kestää yleensä 10-15 työpäivää, että rahat hyvitetään tilillesi, riippuen pankistasi tai maksupalvelustasi. Pankkisi tai maksupalvelusi voi periä pienen maksutapahtumapalkkion.

Kaikki luottokorttimaksut hyvitetään vain alkuperäiselle luottokortille.

Huomaa: pidätämme oikeuden olla käsittelemättä hyvityksiä, jos palautetut tuotteet ovat epäkelvossa kunnossa.